menu


יום ראשון, 11 בדצמבר 2016

חלק ראשון, השיפור של ה:די.אנ.איי וה:אר.אנ.איי שלנו, וישויות האור

<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
כשכמות הפוטונים שמגיעים לארץ גוברת , דברים רבים ימשיכו להשתנות, כל מה שאנחנו יהיה חשוף והתודעה תתעורר בכיוון אחד או אחר. לכן, בזמן שאנו עוברים את השינוי הזה- הטיהור של הלימבו, ישויות האור שמגיעות לעזרתנו מאותתות על הדחיפות בלהפוך: חיוביים, בעלי חיבה, להראות אמפטיה, סולידריות- וכמו כן, לעכל את השינוי מדחיסות לעדינות.
כמו כן, אנו מתבקשים להימנע ממצבים של סערה, תגובות קיצוניות או מחשבות טורדניות- על מנת שנמנע מליפול אל סיטואציות של שחרור ריגשי בלתי נשלט – כמו אצל רבים שאינם יודעים איך להתנהל בצורה נבונה ואינטיליגנטית.

מה שאנו חווים זו תוצאה של קונספירציות ופרובוקציות שנוצרו באופן מכוון , על מנת לשמור אותנו כלואים במלכודת התדר הנמוך של כוחות האופל.
אז על מנת לנטרל את כוחות האנטי אור השולטים אנו חייבים להילחם וכך לשחרר עצמנו משלשלאות אשר כובלות אותנו כבר מאות של שנים , בזמן שהשינוי הגנטי קורה- אנו חייבים לנסות ולשחזר את הירושה הכוכבית ששייכת לנו באופן טבעי, רק בדרך זו נשיג את החופש של הנשמה והתודעה שתמיד הגיע לנו.

מטמורפוזה מתרחשת בכוכב כולו ומאחוריה נמצא האור הפוטוני המעצב מחדש, הפוטונים גורמים לנו לייסד עמדה, רצונות וטעם – אם לכיוון האור או אל כיוון החושך וכל מה שמשתמע מאלו.
זה משהו שהאנושות כולה חווה- לכן אין מקום שאליו נוכל להיקשר, להתלונן, להשתמש כמקלט – או כזה שיעניק לנו עזרה, הדברים האמיתיים הם : ההרמוניה והאינטגרציה שכל אחד מאיתנו חש ויכול לפתח עם אחרים.