menu


יום חמישי, 20 באוגוסט 2020

התפרצות הנגיף, טוויטר ותוכניות NWO סודיות, טוויסטוק, MK אולטרה, תרבות מתנגדת

 אנו חווים פרדיגמה חדשה הנקראת 'הסדר החדש' או הסדר העולמי החדש; אכן, החופשות שלנו נתונות למעקב וידאו המוני ועשרות הזמנות מטילות עלינו האליטה, שכן הם שואפים להגמיש את כוחם על ידי הפעלת שליטה ומניפולציות עלינו. בינתיים, אנו כל הזמן נזכרים כי אנו מתמודדים עם מצב חירום עולמי ויכול להיות לנו גל שני של נגיף המגיפה בכל עת.

מנגנון השליטה הגלובלית ומטרותיו, כולל ביות חברתי וניכור קולקטיבי, צופים ציות לכל מה שנאמר לנו לעשות. למעשה זהו ניסוי הנדסי חברתי חסר תקדים בעל פרופורציות עצומות. בינתיים המגיפה המזוייפת וממשלות הבובות המעורבות קיבלו על עצמן לחסל את החופש ולהשמיד את אספקת המזון ועבודתם של מיליוני אנשים.

האם אנשים יתחילו להתעורר ולהבחין בעסקאות הכפולות של ממשלות הבובות האלה, או שבסופו של דבר הם יזרקו את עצמם לרגליהם של פוליטיקאים הונאים ובריאות הציבור המושחתים שהפכו ללא ידיעות ומכניסים אותנו לשטיפת מוח מתמשכת כמו MK אולטרה, תוך שימוש בחדשות המזויפות שלהם?

אלה שמפעילים את חיינו מבינים כיצד הנפש שלנו עובדת והם יודעים לתכנת את התגובות שלנו מבלי ידיעתינו. בקיצור, אנו שקועים לחלוטין בחברה דיסטופית ומוחלפים לדת ביו-טכנולוגית חדשה ושקרית בשילוב אאוגניקה, השואפת לבני-אדם מושלמים על ידי הפיכתם לרובוט-סייבורגים אוטומטיים.

ומה ניתן לומר על פרויקט Bluebird, שנוצר במטרה להיכנס לזיכרון של אדם אחר ולשטוף את מוחו? ומה עם משחקי וידאו ממכרים שהשימוש בהם ממוסמר ברחבי העולם במהלך הנעילה? ומה עם אינספור תוכניות השליטה הקוגניטיביות הסודיות שמטרתן לבסס חלוקה של התודעה, באמצעות פרויקטים כמו MK אולטרה, מונארך ופריזמה, עם האפקט הדיסוציאטיבי שלהם, כפי שניתן לראות במכון טוויסטוק שנוצר כדי לשלוט על כוכב לכת?