menu


יום שני, 14 בספטמבר 2020

מניפולציית קוביד-19, הפגנות גל שני, בריאות הנפש, שליטת 5

מניפולציה של ההמונים היא תופעה המשמשת את המעצמות הפוליטיות לאורך ההיסטוריה וכעת היא הפכה לכלי הנשק החזק ביותר הקיים בכל הנוגע להטבעת העולם כולו במצב של אזעקה, באמצעות שטיפת מוח מתמדת. הם מבטל את חופשנו באמצעות המדיה והרשתות החברתיות. 

כל זאת עקב נגיף הדומה לנגיפים עונתיים אחרים, שקל לטפל בו, כפי שהכריזו יותר מ -500 רופאים ומדענים ידועים גרמניים. זו הסיבה שאנו רואים יותר ויותר מחאות וחילוקי דעות בנוגע לצעדים המדכאים ההולכים וגוברים עלינו. למרות שקשה לקבל את האמת, גורמים אלה מהווים חלק מסדר היום העולמי שמטרתו צמצום האוכלוסייה, ואפשר לומר זאת גם על אנטנות התדרים האלקטרומגנטיות 5G המותקנות במדינות רבות. הם מחוברים לבינה מלאכותית; בריאותנו מתדרדרת בכל מיני מחלות, מכיוון שטכנולוגיה זו נבנתה לעבוד אך ורק עבור מכונות ולא אנשים.

במציאות, האנרגיה הנחלשת על הקוסמוס היא אנרגיה נקודתית אפסית שהאנושות תוכל לעשות בה שימוש טוב אם תינתן לה גישה. אף על פי כן, נושא זה כוסה במכוון וכאשר הגאון ניקולה טסלה גילה זאת בתחילת המאה ה -20, למרות כל המצאותיו, שנעשו אך ורק לטובת האנושות, הוא הותקף וקיבל יחס מזלזל. עמי העת העתיקה ידעו על אנרגיה אינסופית חזקה זו והשתמשו בה ליצירת מקדשים וערים נפלאות. עדויות לכך שרדו בתרבויות רבות, כמו בהומסטרה הוודית וימאנאס, המנורה המצרית של דנדרה, קשת הברית המסתורית - ובקרב היוונים - הטטרסקליון, הקדוקוס החזק של מרקורי וקרן זאוס. האם כל הדברים הללו היו מכשירי תקשורת או מגברי אנרגיה שהוקרנו לעבר שדה אנרגיה טורואידי חזק?

עם זאת, איזה פשע ביצע הממציא הסרבי-קרואטי הגדול הזה שננטש בסוף ימיו, לאחר שתרם כל כך הרבה למדע וטכנולוגיה והראה לנו אפשרות של אנרגיה חופשית, אינסופית, בהשוואה לטכנולוגיה המזיקה והמיושנת. שהם רוצים לכפות עלינו 5G? אילו תוצאות צפויות לנו ברגע שכדור הארץ מכוסה בקרינת מיקרו מטר מגנטית של  5G מזיק וחודר?