menu


יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

נפילתה של האליטה, מועדון בילדארבארג, הסדר העולמי ..

<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
נפילתה של האליטה, מועדון בילדארבארג, הסדר העולמי החדש והחילוץ על ידי ישויות האור.
ממשיכים את התחקיר על הניצול של הכוח בידי הסדר העולמי החדש, היינו רוצים לבחון מה קורה עם המונרכיה שגם היא נראית ככזו שהולכת שולל. לדוגמא המקרה של המלכה באטריס מהולנד שהחליטה לוותר על הכתר, עלינו לזכור שהיא בתו של קצין אס.אס שהקים את מועדון בילדארבארג והיא משתתפת קבועה וכמו כן חברה של כבוד ומארגנת יחד עם דיוויד רוקאפלר בפגישות של המועדון המפורסם-
זה הוא המועדון שמנהל את הכוכב.

מה נוכל לומר על פביולה מלכת בלגיה שהקימה קרן פרטית על מנת להתחמק מתשלום מיסים ועשתה זאת-על חשבון הציבור לטובתה הפרטית? למה העיניינים הפיננסים של המלכה אליזבת השניה נמצאים תחת ביקורת אדוקה מתמיד?

בנוסף, מה היא הסיבה שהביאה לביקורת אדוקה יותר של המונרכיה הספרדית? האם זה הוא רק מקרה שהמלכה סופיה גם היא חברה במועדון בילדארבארג המפורסם?.

למה ישנו ניוון ודקאדנס באליטה העולמית? האם ישנו קשר עם החשיפה הבלתי נמנעת של שחיתות במשרות גבוהות רבות, חשיפה שמקורה במבצע קוסמי, אנרגטי, פוטוני ומטהר שישויות האור מביאות לכוכבנו?

בשל סיבה זו, מספר גדול של אנשים מתחומים שונים החליטו להיות מסורים לחקר וחשיפת אלו ששולטים בעולם ואפילו מדברים בפתיחות על החוצנים הלטאתיים שמסווים עצמם ביננו זמן רב.

על כן, קרוב לוודאי שכוחות האופל ישתמשו בדיקטטורה של שיעבוד, שליטה עולמית מוגברת בעזרת מצלמות, מזל"טים ושתלים של מיקרו-צ'יפים על מנת לנטר את אנושות מקרוב ולמנוע התקוממות.

לכן הם אוחזים בכוח בטפריהם ולמרות שהם מנסים בכל דרך חוקית או בלתי חוקית להתנגד ולהמשיך את שלטונם בנו, בסופו של דבר הם יצטרכו לפנות מקום ליצורים של אור הקוונטום הפוטוני אשר מגיעים להצילנו מציבתותיהם.

בקרוב מאד הם יקחו את המושכות חזרה וישליטו סדר בכוכב, יעזרו לנו וידריכו אותנו איך להיות חלק אינטגרלי מה:"גזע המואר" הבא.