menu


יום ראשון, 11 בדצמבר 2016

חלק ראשון, נשק סודי של האליטה? אבולה, המדינה האיסלמית, טרור

<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
האימפריה הגלובליסטית מנסה להזיק לנו כמה שיותר לפני נפילתה הכואבת והבלתי ניתנת לעצירה- ישנן אינספור עדויות שתומכות בטענה זו ואנו נמסור אותן , בלב כבד, משום שזה חשוב ביותר להשרדות המין האנושי , כשאלפי חפים מפשע הועזבו מאדמותיהם, מן הכפרים והבתים בהם חיו ואחרים נרצחו בדרכים לא אנושיות – כל זה נוגע לנו באופן ישיר , משום שכל מדינה ריבונית יכולה למצוא עצמה תחת טרור, מלחמות סודיות או כאלו שניתן לראות, כאלו שאם לא יעצרו , יעטפו לא רק מדינות באפריקה, המזרח התיכון ואירואסיה – אלא את העולם כולו.

עלינו להיות מודעים לסיבות והמניעים הסודיים שמגיעים ממעמקי הצללים , הוראות מן האופל ואלו אשר ממלאים את הפקודות ללא היסוס ושולטים בנו.
איך יכול להיות שהם עדיין שולטים בנו ולוקחים מאיתנו את זכויותינו הבסיסיות בזמן שלנו אין מושג מה האליטה עושה, ללא כל בושה, מאחורי הגב שלנו?

אם נתנתק מעט מהרשת הקיברנטית והאינטרנט הממכר ששומרים אותנו רחוקים מן המציאות ובמצב קשה של זומבים, לא נהיה כה מחוסרי הכרה, רובוטים ואבודים- הם גם לא יהיו מסוגלים לנצל אותנו ואת התודעה והנשמה שלנו.

זה מבוסס על מה שקורה בסוד ובאופן פתוח בעולם כולו וניתן לאשר זאת כשמסתכלים על הרמות ה:כלכליות, גיו-פוליטיות, גיו-אסטרטגיות, מלחמות שהם מייצרים ושינוי של ממשלות כשאומות מורדות באליטה- עד שהלחץ יגיע לנקודת רתיחה והם יקבלו את המלחמה הגרעינית הנחשקת שלהם.
לכן חשוב להם ברגע זה להוריד מספר משטרים לגיטימים ולהחזיק את העולם כבן ערובה.