menu


יום שבת, 23 ביולי 2022

139: שרידים אטלנטיים, ענקים ישנים במדבר, גולגלות, תיק שעון, סופת שמש

 קיומה של קטסטרופה ענקית שנגרמה על ידי שיטפון גדול ממשיך להימשך בזיכרון הקולקטיבי של עמים רבים, והיא מתוארת ביותר מ-500 גרסאות מוכרות ברחבי העולם, שהאחרונה בהן היא בחיי הציוויליזציה של אטלנטיס. שינוי בציר כדור הארץ, והופעתם של מדבריות ענקיות באזורים שפעם היו ביתם של בעלי חיים ימיים או יערות טרופיים עצומים יצרו תפאורה חדשה לציוויליזציה של ימינו.


בסוף אטלנטיס, שרידים מסתוריים רבים פוזרו ברחבי העולם וחלק מהעמים ששרדו את המבול התיישבו במצרים, הודו, סין, טיבט ויוון. אנו מדברים על עמים כמו בני המאיה, האולמקים, הטולטקים, האצטקים, הפיניקים, הגואנצ'ים והבאסקים, שהם צאצאיה של אותה ציוויליזציה מפותחת.


בעוד שאנו, כאנושות, מוצאים את עצמנו ברגע מכריע, מול הסיכון שמה שקרה בעידן ההוא יכול לקרות היום, צצות תיאוריות ועדויות חדשות בנוגע לאפשרות שפעילות סולארית חריגה עלולה להתרחש שוב, ולעורר את אותו הרס של התהליכים שגרם לדעיכת הציוויליזציה שלהם. אנו מדברים על מספר אירועים סולאריים שנראים על סף להתרחש שוב.


על אף שזה המצב, אם נצליח להעלות את התדר שלנו, לעמוד מאוחדים כמין אנושי ולעשות שינוי חיובי, תוך נטישת הדקדנס הנורא שבו אנו חיים, נוכל גם לקבל עזרה נוספת. ואכן, ככל שהזמנים נהיים קשים, נוכל למצוא מחסה גם בכדור הארץ החלול, בדומה לאותם עמים מאנושיות אחרות שידעו לשמור על שלמותם.