menu


יום ראשון, 11 בדצמבר 2016

חלק שני: אם.קיי. אולטרא בהוליווד, מניפולציות סאבלימינליות ותאונות

<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
ממשיכים עם הצורך ההכרחי להילחם למען התעוררות מן התרדמה העמוקה , ולמרות שהאפלים ממשיכים במסעם להוצאת ארץ מן האיזון וכמו כן , ערעור שיווי המשקל האנושי- לשמר אותנו מסוממים ומחוסרי הכרה, וכמו כן – מפוחדים ומודאגים...
עלינו לבצע את המאמץ על מנת לעשות יד אחת עם ישויות האור בעלות האהבה האינסופית והנדיבות – אשר עובדות על מנת להבטיח שלא יהיה עוד כאוס והרס , ועל מנת לקודד עצמנו מחדש ורחוק מכל דבר דחוס שרכשנו במשך שנים ולהחליפו בקידוד חיובי חדש.
אבל, האם אנו יכולים לעשות זאת כעת, ברגע הגרוע ביותר בזמן, כשמשבר בכל- עוני, עימות , ריגול, ניצול לרעה של כוח, רציחות מסתוריות, התקפות כזב, רצח המוני ומלחמות שנועדו על מנת לייצר עוד איסלמופוביה ואנטישמיות?
מה נוכל לומר על הקולנוע, האם הוא נועד על מנת לשטוף את מוחותינו וכדי להקים את הסדר העולמי החדש – ועושה זאת על ידי מסרים שונים שגורמים לבורים ליפול אל רשתותיהם?
האם יכול להיות שישנה מטרה מאד מאורגנת ליצור סרטים הרסניים ומניפולטיבים? או שהאימפריה של הוליווד, כענף חשוב ביותר של האליטה השולטת, מוציאה לפועל את הרעיונות ההפכפכים שלה על מנת שהצייתנות תימשך ושהתדירות המנטאלית, הריגשית והפנימית שלנו תאבד עוד מכוחה?
ובתוך כל אלו , האם אנו מוצאים את: טכניקות התיכנות המוחי והדיסוציאציה, שהם חלק מעולם האם.קיי. אולטרא?