menu


יום שלישי, 31 באוקטובר 2023

163: היעלמויות זמנית של קווי ליי, טלפורטציה, ניסויי דז'ה וו בפילדלפיה

 בפרק השני הזה של 'שערי כוכבים ומטיילים בזמן', נמשיך לחקור גישה למנהרות קוסמיות או פורטלים ממדיים המובילים אותנו לחוות ממדים או עולמות אחרים.

דרך חקר מקרים אמיתיים וחידתיים הכוללים היעלמות מסתורית והופעה חוזרת של אנשים וקבוצות, ניכנס לתחום שמעבר לממדים הידועים, שנמצא מעבר לחוקי הזמן והמרחב. מימדים אלה מרכיבים את המציאות שלנו ומהווים חלק מהרב-יקום שבו אנו חיים. ואכן, פיזיקת הקוונטים פותחת אפשרויות עצומות, ומאפשרת לנו להבין את העולם סביבנו, ברמה גלויה ובלתי נראית. יתרה מכך, נדון במראות, ששימשו כשערים ממדיים מאז ימי קדם. סרט תיעודי זה יתמקד גם בנוכחותם של קווי ליי בלתי נראים, שהם יישורים מסתוריים מבוססי אנרגיה הקשורים למערבולת ופורטלים מגנטיים.

יתרה מזאת, מה ניתן לומר על חוויות ה-'דז'ה וו' המסתוריות שיש לאנשים רבים? מה ניתן לומר על נוסעים בזמן או על 'כרונונאוטים' ועל המציאות של יקומים מקבילים, שבהם קיימות גרסאות שונות של עצמנו? נחשוף גם תוכניות סודיות שמטרתן להתנסות בטלפורטציה, כמו ניסוי פילדלפיה, ונדון בתוכניות שמטרתן צפייה באירועים בעבר ובעתיד, כמו פרוייקט Looking Glass או הקובייה הצהובה. הפרויקטים האלה הם מציאות, וזה נכון לגבי אחרים שנחקור בפרק זה.