menu


יום שלישי, 15 במרץ 2022

130 : גן העדן הנאבד, אלסיום, פיות, מלאכים שומרים, מיכאל הקדוש, רפאל הקדוש, חוויות

 בסרט תיעודי חדש זה, אנו נמשיך את הדיון שלנו על כדור הארץ החלול. הנושא המסתורי הזה מפגיש מספר רב של תרבויות, כבולים בזיכרון האבות של גן עדן הנאבד, שבסופו של דבר אנו נקראים להשיב. ניתן לראות זאת בתרבות הנורדית, שבה נשלחו לוחמים מכובדים לוואלהלה, אולם שמימי השייך לאל אודין. זה היה פרס של עולם אחר, מעין גן עדן, בדומה לשדות האליסיאניים, או אליסיום, שהיוונים ראו בו כארץ האושר המושלם. עבור בריטניה, זה היה האי אבלון, או האיים המזל של הנעורים הנצחיים, טולה, שהיה קשור גם לאטלנטיס העתיקה.


בנימה קשורה, ממלכת אגארטי היא ביתם של יצורים שמימיים שחיים תחת הדרכה נבונה של מלך כדור הארץ. ישויות אינטליגנטיות רבות, כולל רוחות טבע, חיות במישור החלופי הזה, כלומר, הממד הרביעי, בתוך מעמקי כדור הארץ עצמו. אנחנו מתכוונים לעולם של פיות, המאוכלס בפיות, גמדים וגם ברוחות מים, כולל בתולות ים, אונדיניות ונרידים. הם אינם רק פרי פנטזיה; אלא, מקורם וקיומם אמיתיים מאוד, כפי שמעידים אינספור עדויות של אנשים שראו, כתבו עליהם או ציירו אותם, כפי שנראה בסרט התיעודי המעניין הזה.


פרק זה מתמקד גם בעולם המלאכים, שתואר במגוון דתות. יצורים מלאכים אלה קרובים לבני אדם; הם מסייעים לנו ומציעים עזרה, בשעת צרה. אנשים רבים סיפרו על חוויותיהם עם מלאכים שומרים או עם המלאכים הקדוש מיכאל ורפאל הקדוש, אשר ממלאים משימה מסוימת, ואנשים שחוו חוויות של כמעט מוות חזרו לספר לנו על כך.