menu


יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

שינויים מזיקים למטען הגנטי של בני האנוש על ידי האליטה החוצנית,...

<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
שינויים מזיקים למטען הגנטי של בני האנוש על ידי האליטה החוצנית, הניסיון להשמדת האוכלוסיה ההכנות לעידן הפוטוני החדש

ממשיכים את מחקרנו על הארועים, שינויים, תגובות, מוטציות, אובדן האינדבידואליות והזהות העולמית, יחד עם המון מכשולים שבשל נוכחותם בכוכב ארץ- האנושות והכוכב כולו סובלים. כמו כן נחקור את השינוי שנעשה לדי.אנ.איי של האור והתבונה, המטען שנתנו לנו הפליאדים, סיריאנים ובני אנדרומדה על מנת שנוכל להשיג רמה גבוהה, נכונה וחכמה של אבולוציה.


אנו נשאים של של מקורות רב-תרבותיים ורב-גזעיים שמעשירים את ההתנהגות שלנו, את התודעה שלנו ואת הרגשות שאנו חווים, הם תמיד רצו לשנות אותנו משום שפחדו שנתפתח מעבר למה שהם מסוגלים, על כן הם הסירו את היכולות העל חושיות שלנו, הגבילו את מוחנו וניוונו את ההיגיון שלנו, את היכולת לגדול רגשית ותודעתית- כל אלו היו אמורים ברגעים אלו להגיע לרמה אחרת של תבונה קוסמית אוניברסלית.


דרך שינוי גנטי זה החוצנים השולטים משאירים אותנו רדומים, עושים מניפולציה בחיבה שאנו מפגינים, חברותא וכל שאר העקרונות הפנימיים ששייכים ללב שלנו.


החוצנים-אלומנטי והחברות האפלות שלהם ילחמו עד טיפת הדם האחרונה על מנת להשאיר אותנו אסורים. ללא שינוי פסיכו-גנטי בכיוון התדר הפליאדי-סיריאני יהיה זה קשה מאד להשתחרר מההשפעה העוטפת שלהם.


ללא ספק, עכשיו יותר מכל זמן אחר, אנו עומדים מול שתי בחירות שונות בקיצוניות, או שנבחר באנרגיות הפוטוניות או שנהפוך להיות חלק מתוכנית דילול האוכלוסין והנישול מכוכב ארץ.


האם הם באמת מסוגלים להשמיד את גנום האור שלנו לעד? או שנשרוד את הרס המסורות, המנהגים וכל מה שמביא לנו שלום ושלווה פנימיים?