menu


יום ראשון, 10 במאי 2020

התיבה של נח, ביל גייטס, מיקרו-שבבים, רעב, אג'נדת ארגון הבריאות העולמי

ככל שהמגיפה החדשה ממשיכה לשרור בעולם, מניין ההרוגים מסלים ללא הפוגה. עם זאת, מרבית מקרי המוות הללו נגרמים על ידי מחלות אחרות, שכן 94% מהנדבקים סבלו מבעיות בריאותיות אחרות. נראה שיש צורך דחוף לנפח את המספרים ולהפיץ פחד בקרב הציבור ... מתברר גם כי אמצעי הסגר ונעילה בכפייה מייצרים מספר עצום של השלכות שליליות, במיוחד ברמה הפיזית, הנפשית והכלכלית. זו הסיבה שמופעלות הפגנות רבות ברחבי העולם, שכן פעילים ידועים, מדענים, רופאים ווירולוגים מוקיעים את החיפוי וכל מה שנמצא תחתיו.
אנו מציגים ניתוח מעמיק הכולל עדויות ודיווחים מדעיים, כולל עדויות של הביולוגית המולקולרית ג'ודי מיקוביץ, היועץ המשפטי לממשלה בארה"ב וויליאם באר, עורך הדין רוברט פרנסיס קנדי ג'וניור, האפידמיולוג הגרמני קנוט ויטקובסקי, הביולוג המולקולרי ברוס ליפטון, הביולוג הצרפתי וזוכה פרס נובל ברפואה לוק מונטניאר, העיתונאית החוקרת ונסה ביילי, הרופא והמדען הדני פיטר גוטשה, העיתונאית האוסטרית ג'יין בורגרמייסטר, הרופא והחוקר ג'וזף מרקולה, הסופר דניאל אסטולין ורבים, רבים אחרים, מכל העולם ...
האם זה יכול להיות קשור למסע השליטה באנושות הכנועה שלנו, חסרת ההגנה, ואילו ארגון הבריאות העולמי והאליטה מממנים אותה - כולל קרן ביל ומלינדה גייטס, קרן רוקפלר, פורד וקבוצת רוטשילד, בין השאר - שואפים ליישם חובה חיסון בכל מחיר, תוך שימוש בתירוץ של מגיפה שהם עצמם יצרו, בכדי להשתיל בנו חומרים רעילים, כמו המיקרו-שבב, כניסיון למלא את האג'נדה שלהם לנטרל ולשלוט באנושות הלא מודעת שלנו?