menu


יום חמישי, 9 ביולי 2020

הונאת פסטר. חיסון דנ"א סינטטי. קעקוע קוונטום-שבב. לוציפראז. סיבורג

מאז שפותחו לראשונה חיסונים על ידי לואי פסטר, הובלנו להאמין שמיקרואורגניזמים וחיידקים פתוגניים הם הגורם למחלה, ותחת דגל זה החלו להתמכר חיסונים ואנטיביוטיקה, יחד עם כל מיני תרופות כימיות מסוכנות. למרות עובדה זו, מדעני היום, כמו ד"ר קלוד ברנרד, גילו כי התיאוריות הללו שגויות והשמיעו את האזעקה לגבי הסיכון של החיסונים, תוך שהם מדגישים את חשיבות התזונה ומערכת החיסון להשגת בריאות טובה... למרות שהראיות מצביעות על כך החיסונים לא הצליחו למנוע מחלות, מניפולציה של נתונים סטטיסטיים ותעמולה שכנעה בהצלחה את מרבית האנשים שהם אכן מגנים על גוף האדם מפני מחלות ומוות.


אלה שמממנים חיסונים כוללים יסודות שהוקמו על ידי אוהדי הרוקפלרים, ביל ומלינדה גייטס, פורד וקבוצת רוטשילד - כולם מאוחדים על ידי חוט משותף: צמצום אוכלוסין... מספר רופאים, מדענים מומחים ואימונולוגים הראו כי חיסונים לא רק מיותרים כשמדובר בשמירה על בריאות טובה, הם יכולים לייצר שינויים גנטיים, גידולים ומחלות, בנוסף להגדלת שכיחות האסטמה, הפרעת קשב וריכוז, הפרעות נוירולוגיות, אוטיזם, מחלות אוטואימוניות ואפילו מוות. הם סיפקו עדויות על רעילות החיסונים וחשפו נוכחות של מתכות כבדות, שברי דנ”א מעוברים אנושיים שהופלו וחומרים מזיקים אחרים. מה ניתן לומר על חיסונים ניסיוניים נגד קוביד-19 שנעשו בעזרת דנ”א סינתטי ושמעולם לא נבדקו על בני אדם? ומה לגבי לוציפראז - שאותו הם רוצים לכלול כמרכיב בחיסון? או שימוש במחטי-מייקרו קוונטיים, סוג של מיקרו-שבבים, שמטרתם לצבור שליטה?


יכול להיות שאנחנו מדברים על חיסון שהוא בכלל לא חיסון? האם מדובר בחומרה סופנית המושתלת בגוף על מנת לשנות את המבנה הפיזי שלנו, להפוך אותו לדיסק קשיח המסוגל לקבל תוכנה ולהתחבר לענן, ובכך להפוך אותנו לרובוטים סייבורג או טרנס-הומוניסטים? מי עומד מאחורי כל זה?