menu


יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

קונספירציות ומקרי רצח בלתי פתורים, האליטה לפני הצדק הכוכבי והארצי

<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
קונספירציות ומקרי רצח בלתי פתורים, התפוררות המונרכיה, האליטה לפני הצדק הכוכבי והארצי

אנחנו חיים בזמן של לימבו וציפיה, תקופה של שינוי וחידוש בה כל מה שכוסה והוסתר יצא אל האור. כל זה בזכות הפוטונים הקוונטים שמגיעים משמש אלסיון של הפליאדים, אשר נושאת אנרגיה רבת עוצמה ומגדירה מחדש- כזו שכוחות האופל והאלומנטי לא מסוגלים לסבול או לקבל והתוצאה תהיה: חשיפתם.
חשוב מאד להבין שלמרות שהשינוי האנרגטי הזה איננו נתפס כדבר נורמלי הוא למעשה נקודת המוצא שלנו על מנת להציב אותנו במקום הנכון מבחינה פיסית ופסיכולוגית.
כל עוד שההולגרמה הפליאדית-סיריאנית אשר עוטפת ובה אנו שקועים לא נפתחה ולא נתנה לנו את הגישה לגזע האור, הטיהור והניקיון יהיו הרבה יותר נחוצים ודחופים.

התוכנית של הדיקטטורה הלטאתית-אפורה-אנונאקיאנית והדרקונית ,וכמו כן שאר חוצנים גזלנים, ממשיכה בשלה דרך תיכמון ושליטה.
מטרותיהם המרושעות היו תמיד: לקחת מבני האנוש את היכולות לחיים יציבים, שלום, אמפטיה, הרמוניה, אינטיליגנציה ותודעה- כמו כן לשנות את המטען הגנטי שלנו.
כתוצאה מעבירות לא אנושיות אלו הצדק הכוכבי-ארצי ירדוף אותם, צדק ששם לעצמו כמטרה עליונה להתנגד לכל חוסר הצדק, ניצול של כוח, רצח- ממוקד והמוני.
זה הוא המקור של המון מקרי רצח והעלמויות שמעולם לא נענשו או נפטרו ולאחרונה עולים אל פני השטח ופונים כנגד הסדר העולמי החדש- כמו שקרה עם השחקנית מרלין מונרו , מותו של ג'ון לנון, וויטני יוסטון, מייקל ג'קסון או הנסיכה דיאנה מויילס, כמו כן של פוליטיקאים כמו מאטמאה גאנדי, אינדרה גאנדי, ראג'יב גאנדי, בינאזיר בוטו, יצחק רבין , אולוף פאלמה, אנוואר אל סאדאת, סלבדור אלאנדי ורבים אחרים.
שינויים טראנספרומטיבים אלו נצפו בהתפוררות משפחות המלוכה עם סימנים ברורים של התפטרות קרבה של המלכה אליזבת השניה, המלך אלברט מבלגיה והסקנדלים הרבים, הילדים מחוץ לנישואים שגרמו לירידה בפופלאריות שלו, האקסצנטריות של בעלה של המלכה מרגארט מדנמרק- הנסיך הנריק, או המוזרות של הדוכס מאדינבורו.
מה קורה במשפחות המלוכה? האם יכול להיות שהאנרגיה הפוטונית שמשפיעה על ארץ חושפת אותם ומוציאה אותם בקלקלתם לאור העולם?
מה מתרחש בעולם לאחרונה? האם יכול להיות שזה הוא סוף: השחיתות, החטאים, חוסר-הצדק, חוסר השיוויון, יחד עם שינוי בכוכב שקרוב מתמיד.