menu


יום ראשון, 11 בדצמבר 2016

חלק שלישי- משולש ברמודה, והמסתורין סביב קו רוחב צפוני- 27 מעלות

<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
ממשיכים עם הארועים השונים שהוסתרו בצורה מרושעת, חשוב לדעת שארץ-גאיה וכל מה שקיים לא נועד לניצול כמו שגרמו לנו להאמין- זיהום של ערים ויצירה של מחסור במיי שתיה, הרס של יערות, חיסול של אדמה פוריה או הכחדת הימים, נהרות ונחלים על מנת להפוך הכל לאתר פסולת חולני.
הם עושים זאת גם בסטרטוספרה אשר עוטפת אותנו ובו זמנית מכחידים זנים רבים של בעלי חיים.
מה מטרת ההרס של הכוכב הכחול ששירת אותנו בצורה כה נפלאה?
יתר על כן, לא מסתפקים בלדחוס אותנו אחד על השני ולגרום לנו לשלם מיסים רבים, משכנתאות דקרוניות --עושים הכל על מנת לשתק אותנו ולייצר בדרך זו גזע מנוון, סובל , מעורבב בבני הכלאיים שלהם- עוסק בברבריות, מלחמה, שחיתות וכמות גדולה של מידות רעות , כזו שלא נראתה קודם לכן.
חשוב לזכור שעדיין ישנו מגוון ביולוגי בעל ערך חסר תקדים אשר שרד ואפילו כעת שואב את עוצמתו משדות אלקטרומגנטים עם מרכזים של אנרגיה חיונית , מעגלים- ספיראלות ומערבולות אדירות שלאחר מאות של ביטול וניצול ולהפתעתם של רבים , מתחילות לפעול ולהחיות עצמן מחדש.
אלו הם שדות ויברציה רביי עוצמה שהוענקו לנו מהיוצרים של הקוסמוס עם תבונה רבה ואהבה- נוצרו לעזור לנו בהתפתחות שלנו וניהול האנרגיות הפיסיות, פסיכולוגיות וספריטואליות.
אנו מדברים על אתרים עתיקים בעלי כוח מגנטי רב עוצמה, כוח מגנטי גיו-ביולוגי שתמיד התקיים אבל כעת -- עם העליה המאסיבית בכמות הפוטונים של האור אשר נוחתים עלינו, אתרים אלו מתחילים להפעיל עצמם מחדש, לכן אירועים מסתוריים ותופעות מתחילים להתגשם שוב.