menu


יום רביעי, 30 במרץ 2022

131: מפות, פגסוס, חד קרן, פניקס- גארודה, שהיראזדה שטיח מעופף, מלכיצדק

 מגוון מפות ממחישות במדויק כיצד תצורת כדור הארץ הייתה שונה מזו שהיא היום. הם מראים את אנטארקטיקה נטולת קרח, ויבשות שנעלמו מאז, אך חלק ניכר מהנתונים שמכילים מסמכים קרטוגרפיים אלה אושרו לאחרונה על ידי המדע המרכזי. מחברי המפות הללו כוללים בין היתר את פירי רייס, פיציגאנו, אורונטאוס פינאוס וג'רארדוס מרקטור; ראוי לציין גם מחקרי מפות שפותחו על ידי סקוט-אליוט, המתמקדים באטלנטיס ולמוריה.

עדויות רבות מצביעות על קיומה של ציוויליזציה אחת או יותר המאופיינת בידע עצום, שנעלמה לפני כ-12,000 שנה. זה יסביר מדוע מספר רב של מסורות, פולקלור ואגדות כוללות ענקים, ויצורים או בעלי חיים מיתולוגיים אחרים. כולל חד קרן, פגסי, עוף החול, גארודס וציפורי שליחים מדברות המלוות את האלים, שחיו פעם לצד בני אדם, ועוד מיתולוגיות אחרות על יצורים שנעלמו מאז.

יתר על כן, סיפורים ואגדות דנים ביצורים קסומים ואלמוות, ג'ינים ושטיחים מעופפים, שמקורותיהם - שאבדו בחלקם - מהווים חלק מעברה המרוחק של האנושות, ומשמרים את הזיכרון של משהו שהיה בעבר מציאות מוכחת. מהי התעלומה העומדת בבסיס הסיפורים המופלאים של שלמה המלך ומלכת שבא? ומה אפשר לומר על הארץ שמעבר לים, ארץ קדושה ספוגה בחוכמה עילאית ואושר מבורך, המכונה שמבלה, שבה שוכן מלך העולם?