menu


יום חמישי, 5 בנובמבר 2020

בסיסי קרב של עב"מים, פלישת חייזרים מזויפת-הולוגרמה

 


חשוב לחשוף את סדר היום שנוצר על ידי יצורים לא אנושיים חכמים בשילוב עם המתחם התעשייתי הצבאי מחוץ לכדור הארץ. הם משתמשים בצי עב"מים חשאי ענק, והם מתכוננים לפברק פלישת חייזרים כוזבת בקנה מידה עולמי... פעולת פלישת חייזרים מזויפת זו נדונה על ידי רבים מסופרי הסדר העולמי החדש לאורך השנים והיא ידועה בשם פרויקט הקרן הכחולה. זהו אינו מדע בדיוני; אלא שהיא מהווה חלק מתוכנית שהכינו פסיכופתים מובחרים עם מחשבה רבה לקדם את ההרעה לאנושות, כפי שראינו עם אסונות דגל כוזב מצערים אחרים שהתרחשו לעתים קרובות לאורך ההיסטוריה, ושינו את מהלך האירועים לטובת האליטה הקיסרית ששולטת בנו, מבלי שעשינו דבר כדי לעצור זאת.

שקיעת לוסיטניה, הפצצת פרל הארבור, הפסקת החשמל בניו יורק, אירוע הקונקורד, פיגועי ה-11 בספטמבר ואירועים רבים נוספים שימשו צידוק להתערבות, לפלישה ולהטלת עוד שליטה ופחד על האוכלוסייה.

מעבר לנזק האיום שעשו המניפולטורים הפסיכופתים של ההמונים והצורך הדוחק שלהם להכפיף את האנושות לאירוע דגל כוזב המדמה את האיום לכאורה של פלישת חייזרים, ישנן ישויות מהכוכבים שמנסות לתמוך באנושות ולעתים קרובות עשו זאת; אכן, תולדות ההיסטוריה מלאות בעדויות התומכות בעובדה זו.

עם זאת, אל עלינו להתבלבל, משום שתופעות יוצאות דופן רבות מתחילות להתרחש. האם יתכן שהפלאים הללו מהווים חלק ממחזה עצום שמטרתו ליצור מצב טרנספורמטיבי באנושות, כך שהיא תאמין שכוחות אנרגטיים עליונים פועלים, כשלמעשה כל זה הינו חלק מפרויקט הקרן הכחולה, בעוד הטכנולוגיה ההולוגרפית הנוכחית ממלאת את משימתה של שטיפת מוח עולמית, להטיל עלינו סדר עולמי חדש יחד עם דתם החדשה ומשיח השקר?