menu


יום שבת, 30 באפריל 2022

132 : פנינים, אגארטי, דלתות - שער כוכבים, מצרים, השתקפות קוסמית, פירמידות, ספינק

 


בסרט תיעודי חדש זה, אנו ממשיכים להעמיק בנושא המעניין הזה, ונדון בכדור הארץ החלול, המסתורין שלו והישויות המפותחות השוכנות שם. בהזדמנות זו, נחשוף את התרבות העתיקה יוצאת הדופן של מצרים והמסתורין שבה, שלרבים להם אין פתרון עד עצם היום הזה.


בהקדמה, נראה את המסתורין והיופי שבפנינים, פלא של כדור הארץ החלול שמכיל בתוכו את הידע של תרבויות רבות שממשיך להיות חבוי היטב. פנינים תמיד היו סמל החוכמה והאלמוות, ומייצגות אהבה ואושר. כמו כן, נבחן את הדלתות הכוזבות המעניינות המצויות במגוון רחב של תרבויות. נראה שהדלתות הללו לא מובילות לשום מקום, ובכל זאת, הן שימשו כפורטלים בין-ממדיים מאז ימי קדם למסעות בין-כוכביים. למעשה, הם שימשו כישויות מהחלל, שתמיד היו בקשר עם האנושות הארצית.


בין התעלומות הבלתי מסופרות של התרבות המצרית, שטרם נחשפו במלואן, נבחין בקיומן של מנהרות המקשרות בין הפירמידות והספינקס. מי בנה את המבנים המופלאים הללו, ולאיזו מטרה? מה מאוחסן בתוך אולם הרישומים ואיזה מידע ניתן ללקט מה-Inventory Stela, שחושפת נתונים לא מוכרים? ומה ניתן לומר על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר אותה הם היו צריכים כדי לבנות את המבנים והחפצים הללו? זה באמת מדהים לגלות את הקשר המקשר בין מקדשים, פירמידות ונהר הנילוס, עם כוכבים וקבוצות כוכבים, כהשתקפות של הקוסמוס על פני כדור הארץ.