menu


יום שני, 12 בספטמבר 2022

142: היפרבוריאה-למוריה, שקר בסיס אפולו 11 הסודי, הנבואה של מלכידצק-הרמס

 במשך דורות, בני האדם ידעו על יבשות ותרבויות שאבדו. אנחנו מתכוונים, לא רק לאטלנטיס, אלא גם לארצות אגדיות אחרות, שאבדו במעמקי הים או הפכו למדבריות בלתי מזוהות, כמו היפרבוריאה ולמוריה, או היבשת מו, שנעלמה בגלל סיבה קוסמית שעדיין לא נחשפה. למעשה, זה משהו שיכול לקרות גם לנו, בימינו.

מסורות, מיתוסים והיסטוריות המתייחסות לתרבויות עתיקות אלו נמצאות בכל מקום, ומומחים גילו שבסיסים צבאיים סודיים תופסים לעתים קרובות מקומות שבהם נמצאות ההריסות הפיזיות או השרידים הפיזיים של הציביליזציות הללו, כמו במקרה של Pine Gap, באוסטרליה. בנימה קשורה, חוקרים חשפו מידע על תוכנית החלל הסודית המהווה חלק מקונספירציה ממשלתית, שהסתירה חקר חלל וטכנולוגיה מתקדמת במשך שנים. זה איפשר מסעות לירח ולמאדים, שם כבר קיימות מושבות, בנוסף לקיום של נוכחות חוץ-ארצית על פני כדור הארץ ובבסיסים סודיים אלה בכל רחבי העולם.

בנימה קשורה, מה ניתן לומר על נחיתת הירח השקרית של אפולו 11? למה הם כיסו את המתיחה הזו שכללה נסיעה לירח? יתר על כן, מה אנו יכולים לומר על קיומם של שני ירחים המקיפים את כדור הארץ? מדוע כל המידע סביב הנושאים הללו הושתק, ומה לגבי הנבואות שהותירו לנו בעבר על ידי יצורים כמו מלך העולם, מלכיצדק והרמס טריסמגיסטו, שרלוונטיות וישימות למין האנושי בעידן הנוכחי? כדאי לחשוף את כל התעלומות הללו, וזה הכרחי עבורנו שנוכל ללמוד עליהן.