menu


יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

ל המין האנושי עד להשמדתו הסופית

<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
כל עוד נמשיך להתעלם מהארועים ההרסניים שמסביבנו, הגזל של החופש האזרחי- הדיסאינפורמציה וההסתרה של התקשורת בזמן שהמטען הגנטי שלנו לא הוקלט ושונה עדיין לתדר הסיריאני-פיליאדי נמשיך להיות כלואים במלכודת של בורות כשכוחות האופל
יגדילו את האג'נדה ההרסנית שלהם עוד, וזו היא בדיוק התוכנית של החוצנים דמוי האדם אשר מנסים לשלוט בציווילזציה הפגועה וחסרת התודעה שלנו.

הבעיה המרכזית נובעת מן הגלובליזציה של האדישות והמתירנות אשר גברה על התודעה שלנו, לכן הם עוקבים אחרי חיינו המקצועיים, החברתיים והמשפחתיים- שמים אותנו תחת שליטה מלאה כשאנו מתוכנתים כמו אוטומוטונים עם שבבים.
קלים למעקב: לוויני, סלולארי ואינטרנטי שאין ממנו מנוס.

הם טוענים שהם מציעים לנו יתרונות ענקיים של הגנת היחיד והמשפחה כשלמעשה מדובר בכיסוי טכנולוגי-מדעי.
הביטחון הרגוע שאנו נותנים בממסד- מאמינים שהכל לטובת הביטחון האישי שלנו ושל המדינה, מופר- בזמן שהאזנות סתר הן דבר שקורה כדרך קבע וכמו כן ניצול לרעה של זכויות חוקתיות וחברתיות ברמה עולמית.

בנוסף לכישורים מדהימים אלו הם צריכים ללמוד לעשות את עבודתם בצורה מושלמת- מה שאומר שהם שחקנים אמיתיים שנבחרו באופן ברור לבצע בדיוק מה שהציבור רוצה לראות או לשמוע.

כמובן שבדרך זו קל להם לאחוז בכל בזמן שהם ממשיכים: להטריד, לרדוף, לעקוב, לחסל בעזרת מטוסים זעירים ללא טייס, לזהם עם שבילי כימיקלים, לקדוח את האדמה במקומות שמעוררים רעידות אדמה והרעלה של מי שתייה- לווינים שמשנים את מזג האוויר ומחוללים רעידות אדמה רבות עוצמה וגלי טסונאמי, ה"בלופ" שהורג מיליוני דגים- צבאות שפולשים למדינות והרוגים...

כמו כן: עיקור רחב יריעה והורמונים רבי עוצמה שנמצאו במזון וגורמים לעקרות- חומרים שמפריעים לפעולת הבלוטה האנדוקרינית.
חוסר פוריות נרחבת באוכלוסיה היא המטרה, אנו מתכוונים למעשים מאקברים שנעשים על ידי כוחות האופל ואותם נוכל רק לתאר כסך כל הפשעים אשר נעשים כנגד האנושות, בייחוד הפשעים של הרוטשילדים, הרוקאפאלרים, הפורדס והקארנגיז אשר מתכננים להשמיד ולעקר את כל בני האנושות על מנת להחליפם עם שיבוטים של האליטה.