menu


יום רביעי, 23 בדצמבר 2020

פחד, סינדרומים, כריסמס מבוטל, חיסון, ביידן אימוטיאונל בינלאומי, הגל השלישי

 


בעוד שאנו חיים תחת ההסגר השני כתוצאה מנגיף שאינו קטלני בשום אופן, אינספור אנשים מוצאים עצמם מושפעים פסיכולוגית ומיליונים נתקלים בקשיים כלכליים חמורים. הפחד ואי הוודאות גוברים והחופש מדוכא, שכן חדשות מזויפות נוצרות בדרכים שתמיד משכנעות, מניפולטיביות ועקשניות.


הונאה זו יוצרת מוסר חדש לפיו אנו מתנהגים כמו עבדים צייתנים. גורם אחד מעורב בנושא הם הנתונים המנופחים לגבי מספר מקרי המוות שנגרמו עקב הקורונה. הסכנות הכרוכות בשימוש במסכות לפרקי זמן ארוכים חבויות מהציבור, כמו גם הנזק שהן גורמות לילדים. ואכן, הם ניסיון התנקשות נגד בריאות הציבור וזוהי גם תקיפה של כבוד האזרחים.

ומה ניתן לומר על מגפת הפחד ועליית החרדה, הדיכאון, ההיפוכונדריה, המצוקה וכל מספר של תסמונות והפרעות נוירולוגיות שמסלים כתוצאה ממשבר הבריאות האינסופי, המונע על ידי התקשורת והטלוויזיה?


להישאר בסגירה ובכליאה זמן רב ככל האפשר גורמת לאנשים להיות מפוחדים, כועסים וחרדים, כאשר הם צופים בכלכלה צונחת ורבים מוכנים להתחסן אך הם אינם מודעים למה שנמצא מתחת … מטרתם של הפסיכופתים, הפדופילים, שטניסטים השולטים בעולם הם ליצור כאוס, כאב וסבל הולכים וגוברים בכל מקום. מסיבה זו, יכולת ההבחנה והתובנה, בשילוב אינטליגנציה רגשית, מהווים בסיס לעמידה מאוחדת ובנחישות, מכיוון שאנשים התעייפו מלהיות נעולים כל כך הרבה זמן וימאס להם מאובדן עבודה וחוסר יציבות.


עם זאת ממשלות ללא תשומת לב מתעלמות מעייפות האוכלוסייה ומה שהם באמת צריכים זה תמיכה, מכיוון שעתידנו עומד על כף המאזניים. ואכן, האג'נדה שלהם היא לחסן את העולם כולו, כך שנהפוך לזומבים רובוטיים נטולי רגשות, היגיון, ותודעת הנפש שלנו. ומה ניתן לומר על הנשיא הנבחר הנוכחי ג'ו ביידן עם נטיותיו הפדופיליות והשטניות? מה האג'נדה של הנשיא החדש שנבחר במדינה החזקה ביותר בעולם?