menu


יום ראשון, 11 בדצמבר 2016

חלק שני- אקטים אחרונים של נואשות מצד האליטה: מלחמות , טרור ומשברים

<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
בזמן שאין שינוי יסודי במבנה הפוליטי והכלכלי העולמי , ההתפוררות הטוטאלית של אלו אשר מזיקים לנו ובאותו זמן: אבולוציה אמיתית ואותנטית ברמות רוחניות, אתיות וחברתיות- יהיה קשה אפילו יותר להתמודד עם הזמן שנותר לנו, להחליט מה יהיה גורלנו.

זה הוא שינוי עמוק- צעדים חד משמעיים לכיוון יצירה של תרבות חדשה אשר תאכלס את עולמנו ותוביל אותנו לשינוי בתדר, ואירוע מדהים זה איננו סובל דיחוי משום שהוא תוצר של קידוד מחדש של הדנ"א שלנו על ידי אור פוטוני אשר מסובב אותנו לכיוון של הגדרה בין העדין לדחוס- במילים אחרות, טווח האמצע נעלם.

למרות שקשה להיות מודעים לכל זה, בגלל רמה גבוהה של עיכוב וחוסר הכרה- בהתאם לפעולות היומיות שלנו- כל אחד מאיתנו מביע עמדה ,גם אם תהיה זו לצד החוצנים של האנטי-אור , וזה מה שקורה בפועל עם אלפים אשר איבדו כל סיבה ,נקיפות מצפון, כבוד או רצון להתעורר למציאות מסביבם.

זיכרו שהם נלחמים בכל דרך אפשרית ובלתי אפשרית על מנת לסמם אותנו- להפוך אותנו לזומבים מבלי שנשים לב, לשכנע אותנו בדברים רבים, להציע רפורמות לכאורה, הסכמים שלא קויימו- בזמן שהם מחריבים ערים, משמידים חפים מפשע עם התירוצים הידועים , ואלו הם הסטנדרטים הכפולים אשר ממשיכים להונות אנשים נאיבים כה רבים אשר אינם יודעים מה קורה מאחורי הקלעים...

אולם, מספר גדל של אנשים מוצא שהמפלגות הפוליטיות הידועות לשמצה, יהיו אלו: דמוקרטים או רפובליקאים, לייבור או השמרנים- ימין, שמאל או מרכז,
כולן עובדות בנאמנות למען אותה מטרה, ציות מוחלט לאימפריה- וכך, עם תחפושת חדשה שנראית יותר כריזמטית, רפורמית וישימה- הם מופיעים משום מקום, מבטיחים הבטחות אדירות למאוכזבים והמתלבטים, ואם לא, הם עוברים למפלגה אחרת מאוחר יותר , בהתאם לתכתיבי הכוח האליטסיטי. המטרה היא: שימור האבסולוטיות שלהם בעולם כולו ובכל מחיר.

האליטה החולנית והמלחכי הפנכה נלחמים בכל דרך אפשרית על מנת לקנות, לא רק את האנשים- אשר למרות ההפגנות בכל מקום עדיין נשלטים וחיים תחת דיכוי, אלא גם את המנהיגים אשר מנסים להתרחק מן ההגמוניה של האימפריה השולטת.