menu


יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

ההונאה של כוחות האופל על מנת לפגוע בדמוקרטיה וזכויות האדם

<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
כמו שכבר הסברנו בשאר הסרטונים של הפלאידים-אליסון, אנו נמצאים
בצומת דרכים נוראית שכן אין אנו מסוגלים עוד לסמוך על אלו שאמורים היו
להדריך את ההתפתחות הפסיכו-אתית שלנו.
ביטחון בממשלות האליטה, אנשי דת, התקשורת והטלוויזיה נעלם כמעט כליל משום שהם היפנטו אותנו להאמין למידע כוזב, שקרים, אלימות , פדופיליה, חטאים...
האם אפשרי הוא שפוליטקאים מכובדים, רשויות, אנשי דת ואנשי מוסר אשר שולטים, מדריכים אותנו בצורה פיסית, אתית , חומרנית ורוחנית למעשה מסיתים אותנו אל דרך רעה? אנו מדברים על מצב שעוזב אותנו המומים- מבינים שהמנהיגים המעורבים מובילים אותנו בדרכים
של הונאה, שחיתות, שקרים- האנשים יגיבו לניצול נוראי זה.
חשוב לזכור שרבים מהאליטה, יחד עם הנראים והבלתי נראים שבממשלות אינם אנושיים כלל אלא רובוטים קרים מחוסרי רגשות וחוצנים שעטפו עליהם צורת אדם, אין להם ולוא דבר אחד עם הרגישות של הגזע האנושי.
על כן, למרות שהם מסווים עצמם בהצלחה ויש להם כישורים פוליטים- הגנטיקה הלטאתית שלהם לא יכולה להתחבא והיא תצא לאור. כל מה שהם עושים נגוע בדו-פרצופיות וסטנדרט כפול, תכונות שעוזרות להם לקדם את אותה דרך מרושעת ומדרדרת לבני האדם.

לכן המונים שמגלים את המניפולציה של האליטה מעדיפים להיפרד מהמערכת והצביעות שהיא מייצגת , לעשות את ההחלטה לחשוף את התרמית הנוראית לשאר אנשי העולם.

הגיע הרגע בו צריך לקחת אחריות, אומץ והחלטה -- להעלות את המודעות הגלובלית לכל מה שקורה מסביב, עלינו לזכור שמדובר שבעיה עולמית בה אף אחד לא נשאר בטוח מהרס גאולוגי, פוליטי וחברתי- על כן יש לעשות משהו חיובי שיקדם את החברה ולא יקח אותה אחורה.