menu


יום רביעי, 28 ביולי 2021

הפליאידים של אלסיון 115: אג'נדה 2030, מניפולציה של האקלים, HAARP, מים מופרטים, עמעום השמש

 בעוד שפארסיית מגיפת הקורונה נמשכת, העריצות השולטת עלינו מנצלת את הפחד של אנשים וחוסר המודעות השורר לגבי המגיפה המזויפת. ואכן, הם צועדים קדימה עם המניפולציה ההמונית שלהם, ומטילים כללים חדשים המגבילים עוד יותר את חירויותינו. יתר על כן, עם החיסונים המזיקים שלהם, הם שואפים להטיל מגבלות נסיעה, התרחקות חברתית וחיסון בכל מחיר, כדי לצמצם את האוכלוסייה העולמית.

כעת הם מנסים להכניס אותנו ללחץ עוד יותר, תוך שימוש בפארסת ההתחממות הגלובלית שנגרמת על ידי האדם, המהווה חלק מאג'נדה של האו"ם 2030 ומהאיפוס הגדול שהציעו הכוחות המניעים את הכלכלה העולמית. עם זאת, בניגוד לטענות תיאורטיקני ההתחממות הגלובלית העוקבים אחר הנרטיב המרכזי, חורף 2020 ראה טמפרטורות מתחת לאפס במקומות רבים. ומה ניתן לומר על התחזיות הפטאליסטיות שנשאו על ידי סגן הנשיא לשעבר אל גור והרואה המזויף הנסיך צ'רלס מאנגליה, או מה שמכונה חברת הסביבה גרטה ת'ונברג, צעירה שהופעלה כחלק מהכיסוי לקדם שינויי אקלים ולהאשים את המבוגרים בכך? ומה עם המגה מיליארדר דייויד מאייר דה רוטשילד שגם תחזיותיו לא התגשמו? למרות הכל, הם ממשיכים בניסיונותיהם לשכנע אותנו להאמין בשקר ההתחממות הגלובלית.

לדברי תומכי אג'נדת ה'אפס פחמן', מה שהם באמת שואפים להשיג הוא להחזיר לאחורה את ההתפתחות של כלכלות מתקדמות יותר. אסטרטגיה זו חושבה במשך עשרות שנים, כדי לעורר קריסת תרבויות, והם משתמשים באסטרטגיות שונות כדי להשיג את מטרותם, כולל ניסיון לחסום את השמש והפרטה של מים, כמו גם שימוש ב- HAARP או גיאו-הנדסה, הגורמים חוסר איזון גדול עוד יותר ופגיעה באנושות. במילים אחרות, הם מנסים לגרום לנו לחזור לימי הביניים, כשהאוכלוסייה צונחת, בגלל רעב ועבדות חסרת תקדים.