menu


יום רביעי, 28 ביולי 2021

114: טיסות אגרסיה, גירוש המוני, ביו-טרור חלבון הספייק, האליטה מזייפת חיסונים

 מגיפת הפארסה של נגיף הקורונה והחיסון הנובע מכך לא רק מייצרות בעיות פיזיות מכל הסוגים, אלא גם גורמת למקרי מוות והתעוררות של מחלות נפש והתנהגויות אגרסיביות, במיוחד בחברות תעופה. הרעיון להגיע ליעד נופש באמצעות נסיעות אוויריות הפך לסוגיה אפלה למדי, בגלל מספר הולך וגדל של אנשים מחוסנים המתבטאים בהתנהגות תוקפנית, מרדנית ואלימה, מה שגורם לביטול הטיסות. הדבר נכון גם לגבי הפלגות, שכן מקרי ההדבקות ממשיכים לגדול, למרות הדרישות, הבדיקות והחיסונים.

תעשיית החיסונים נוקטת כעת בטרור ביולוגי כמודל העסקי שלה, מכיוון שהיא רודפת את הכחדה ההמונית. ואכן, כעת הם דורשים להזריק שוב ושוב חלקיקי חלבון ספייק המפיצים מחלה ומוות, בהם תואשם המגיפה עצמה. האם יתכן שמרססים חלקיקי חלבון ספייק באמצעות מזל"טים ומסלולי צ'מט, כדי להנציח את המגיפה, כפי שהיה במקרה בניו יורק?

מדוע מתרחשים מעברים מערים רבות ברחבי העולם, כאשר אנשים מחפשים מקומות מגורים עם אמצעים פחות מגבילים או תנאי מחיה טובים יותר? אנו ללא ספק חווים מרמה ומניפולציות נוראיות תחת ידי האליטה השולטת בנו, כולל נשיאים, פוליטיקאים, בני מלוכה ומנהיגים מרכזיים השואפים לשמור על הונאת המגפה המזויפת. על מנת שהחיסון יימשך, הם לא מהססים להופיע בפני התקשורת בכדי לתת דוגמה, אם כי המחווה שלהם מבוימת בלבד. זו תעמולה הקשורה לחיסונים מזויפים שהם מוכרים לאוכלוסיה המאמינה על מנת שיקבלו חיסונים.