menu


יום ראשון, 11 ביולי 2021

113: מתנגדי חיסונים מפורסמים, ספורטאים, הבינה המלאכותית של האח הגדול, תביעות, פא

 כדי להבין כיצד פועל העולם של ימינו, כדאי לדמיין לוח שחמט. מבחינת הנהלת המגיפה לכאורה, אנו יכולים לראות שאנו רגלנים צנועים תחת האימפריה השלטונית. עם זאת, אנו נקראים להתעורר ולבדוק את הגלובליסטים הגורמים נזק קיצוני. למרות שהסיכויים נגדנו, אם נתאחד כמו משפחה אחת גדולה, יש לנו פוטנציאל עצום לנצח, בדיוק כמו דוד הקטן שהרג את גוליית הענק.

ואכן, האפשרות היחידה שלנו היא להילחם על התעוררותנו. אם לא נעשה זאת, מחשבותינו ומעשינו יתפוגגו בשנים הקרובות, עד להשלמת אג'נדת 2030. על מנת להשיג יותר כוח, הם פונים לאח הגדול-ההיי-טק, נמחופש לצופה דיגיטלי המשתמש בבינה מלאכותית כדי לפקח ולשלוט בכל העולם.

זו הסיבה שמספר הולך וגדל של אנשים המודעים למתרחש במסע החיסונים הבלתי פוסק הזה, מסרבים להשתתף בניסוי זה. זה כולל מספר של ספורטאים מפורסמים שמביעים את סירובם לקבל את החיסונים המזיקים ביותר. הדבר נכון גם לגבי אמנים, מוזיקאים, זמרים, מגישים, מפיקים ושחקנים המדברים בגלוי נגד חיסונים. רבים אף הושפעו מהם, בעוד שאחרים מתו לאחר חיסון, למרות שהתקשורת לא דיווחה על כך.

לפיכך, בכל יום שעובר, יותר ויותר אנשים מאחדים כוחות לתביעת ממשלות בגין נזקים שנגרמו בעקבות הצעדים הרודניים שציוו. שופטים, חברי פרלמנט, סגנים, רופאים יוקרתיים ועורכי דין מציעים את תמיכתם ותובעים ממשלות על זיוף מדינת המשטרה, הטוטליטריות ורצח עם. הם גם מציגים צעדים משפטיים בפני בתי משפט בינלאומיים. ומה ניתן לומר על שערוריות שהתגלו לאחרונה בהן מעורבים היועץ המדעי האמריקני אנתוני פאוצ'י וקשריו עם ביל גייטס והמגפה המזויפת? מה ניתן לומר על היותו מעורב במקורות קוביד, ובמימון ביג פארמה, במטרה למכור חיסונים? מה עם השקרים שאמר לאסור על שימוש בטיפולים רפואיים יעילים, מה שמביא בסופו של דבר למותם של אנשים רבים חסרי מגן?