menu


יום שלישי, 15 ביוני 2021

112: חיסון ננו-חלקקים, ביו-חיישן, מגנט, אנטנה 5

 בהתבסס על מה שאנו רואים כיום, בכל מדינה, עקומת החיסון מלווה בעקומת מוות ונוצרים זנים חדשים של הנגיף כתוצאה מהחיסון עצמו. יתר על כן, מחקרים אחרונים גילו כי אנשים שחוסנו נגד קוביד -19 הופכים למפיצי-על מכיוון שהם משילים את חלבון הספייק, אשר בעל פוטנציאל להדביק את הלא-מחוסנים. אולם זה לא הכל. כעת אנו יודעים כי חלבון הספייק של החיסון אינו מזיק, כפי שנאמר לנו. במקום זאת, הוא יכול לנוע מאתר ההזרקה ולהצטבר באיברים וברקמות, בכל הגוף, בנוסף לגרום לבעיות לב וכלי דם וקוגניטיביות. ואיך נוכל להסביר את סדרת האירועים המוזרים הקשורים לחיסון קוביד - כמו העובדה שמגנטים נדבקים לאיזור החיסון או שאנשים מחוסנים הופכים לקולטני בלוטות'? האם יתכן שחיסון קוביד הופך את הגוף לאנטנת 5G? ומה ניתן לומר על התוכן בתוך צינורות הטפילה הנמצאים במסכות המופעלות באמצעות חום ולחות ושאר המזהמים המזיקים שנמצאים שם גם?

ישנן עדויות לכך שנגיחה זו מכילה חלקיקים מתכתיים של הידרוג'ל מגנטי או ביו-חיישנים שיכולים להגיע למוח ולתעד את הפעילות הנפשית שלנו לפני שהם מעבירים אותה למחשב או משחררים אותה ברשת. זה מיושם על ידי חברה בשם Profusa בעמק הסיליקון, במימון DARPA וקרן גייטס. מומחים רפואיים ידועים מסכימים כי אנו עוסקים בכלי נשק ביולוגיים המשכפלים את עצמם. האם ניסוי הטרנסגנזה הזה שכולל חיסונים לקוביד יכול להיות דרך לשלוט בבני אדם ולהפוך אנשים לצמתים ברשת החכמה או ברשת החשמלית החכמה?

למרות שקשה לקבל מידע זה, האמת היא שכל הגורמים הללו מהווים חלק מסדר היום העולמי. האם זו הסיבה שמספר גדל והולך של שוטרים, פקידי צבא, נחתים וגורמי אכיפה אחרים של חוק וסדר מורדים נגד צעדי המגפה הכוזבת, בעוד שהם דוחים את החיסונים המזיקים הללו בהמוניהם?