menu


יום חמישי, 3 ביוני 2021

פוסט- אמת, ניורו-שיווק, התנייה, תמלוגים עבור חיסונים, דרכוני קוביד-19

 אנו חיים בעידן שלאחר האמת, בחברה שבה שקרים הם נשק שכנוע המשמש את התקשורת אשר שוטפת את מוחם של מיליוני אנשים במידע השקרי שלה המוסווה לאמת. אין ספק, המטרה היא ליישם את הפסיכולוגיה של הפחד, תוך שהם מכריחים את האוכלוסייה להמשיך וללבוש מסכות ולתרגל התרחקות חברתית. יתר על כן, הם משתמשים במגפה המזויפת כדי להפעיל לחץ על האזרחים, בניסיון לחסן את כל האוכלוסייה. תוך כדי כך הם יוצרים סוג חדש של אתיקה המאופיינת בעבדים צייתנים שאינם חושבים. גורמים אלה בעיות לבעיות בריאות הנפש להתגבר ככל שהאבטלה עולה ואנחנו מתמודדים עם עוני ורעב כמו פעם. דרכונים ירוקים מוטלות עלינו כדרישה לנסיעה וזה לא דבר, מלבד מערכת מעקב עולמית שתוביל אותנו לעבדות מוחלטת ורצח עם.

האמת היחידה שיש לנו כאן היא שקונספירציית רצח עם נגד האנושות נעשית באמצעות חיסונים ניסיוניים שישנו את ה- DNA האנושי כך שהגוף ייצור חלק מהנגיף - חלבון הספייק - הגורם נזק לכלי הדם. כל זה קורה בפיקוח הממסד הרפואי וחברות התרופות המושחתות. אפילו פייזר הודה כי החיסונים הללו מכילים חומר שהופך את אלו המקבלים את החיסון למפיצי-על שיכולים להדביק את הלא-מחוסנים.

ומה ניתן לומר על מסעי השכנוע שמתנהלים, בתגמולים אבסורדיים, תמריצים, שוחד ומתנות המוצעים ברחבי העולם, כדרך לחסן את האוכלוסייה? ללא עוררין, האינטרס הקיצוני הזה לשכנע את האוכלוסייה להתחסן הוא מאוד חשוד. האם מניפולציה של ניורו-שיווק עשויה להיות מאחוריה, אם כי מיליונים מתעלמים מתוצאותיה המקאבריות? נראה שהם רוצים לחפות על העובדה שאנו עוסקים בזריקה שהיא מזיקה וקטלנית מאוד, כאשר ההמונים נופלים בפח שלהם.

לכן, כדי להתמודד עם הרעות הנוראיות הללו, מיליונים גדלים והולכים מפגינים נגד הפארסה הקובדית הענקית והטרור המבוסס על בריאות, ודורשים לאחראי על המגפה המזויפת הזו לדין בבית משפט מיוחד - בדומה לנאצים בנירנברג - למען זכויות אדם, הפרות וניסיון לרצח עם עולמי.