menu


יום שלישי, 18 במאי 2021

צמצום האוכלוסיה, אאוגניקה, PCS, נשק ביו מבוסס פייזר, דרכונים

 הרצון העגום לצמצם את אוכלסיית בני האדם אינו דבר חדש, שכן המסע לחיסול האנושות באמצעות רצח עם והמתת חסד נמשך כבר במשך מאוד שנים ועד עצם היום הזה. הדבר ניכר ביצירת נגיף מלאכותי שלא קשור כלל למגפה, שהיא למעשה כיסוי שתוכנן על ידי פסיכופתים כדי להשיג אוכלוסייה ולהשמיד 94% מהאוכלוסייה העולמית... בעוד שמיליונים מתגברים על ידי פאניקה מוכת טרור. ואפילו מוכנים להקריב את ילדינו באמצעות חיסון ניסיוני שמשנה את המטען הגנטי שלנו.

סר פרנסיס גלטון וצ'רלס דרווין שניהם אאוגניסטים, כמו גם ויליאם וביל גייטס ואפילו קלאוס שוואב, מנהל פורום דאבוס. הדבר נכון גם לגבי הנרי קיסינג'ר, סורוס והנסיך ברנהרד פון ליפה-ביסטרפלד - כולם עוקבים אחר אידיאולוגיות נאציות. אפילו טדרוס אדהנום, מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי, ואחרים הם בין הרוצחים ההמוניים המבצעים פשעים נגד האנושות אך מוכרים כמקצוענים וכביכול פילנתרופים.

מה ניתן לומר על בדיקות ה- PRC שיכולות לשמש כחיסון, בנוסף לכך שיכולות להכיל חיידקים מזיקים? ומה לגבי דרכוני חיסונים מדאיגים המבקשים להגביל את חירויותינו ולשלוט בכולם? מדוע חלה עלייה במקרי המוות, בד בבד עם תחילת מסעות החיסון במדינות רבות? באופן דומה, מה ניתן לומר על מחנות המעצר או 'מחנות ההסגר' שכבר הוקמו ופועלים ברחבי העולם? או על המסמך הלא-מוסווה של פייזר שדן בעובדה שאנשים מחוסנים יכולים להעביר חלבון דוקרן ללא-מחוסנים, ובכך לשנות את ה- DNA שלהם?

חיסון זה וכל החיסונים החדשים שיושקו בקרוב בעקבות זנים מוטנטים הם סוכנים רצחניים שפותחו על ידי המאפיה של קוביד. ככל הנראה, הם גורמים למקרי מוות קרבים רבים וזה יימשך, אם לא נתקומם ברחבי העולם, ובכך נראה את חוסר הציות שלנו כלפי מי שמבצע את ההונאה הזו וששואף ליצור רצח עם והפחתה עולמית.