menu


יום שלישי, 18 במאי 2021

כיסוי תיעודי עבמ"ים, הספר הכחול, גברים בשחור, ההסכם של אייזנהוור, תקשורת עם

 חשוב לנו לקחת בחשבון שמסמכים הדנים במקורות האמיתיים של הגזע שלנו ובכוחות החוץ-ארציים שהשפיעו על התפתחותנו נתפסו ונגנבו מאיתנו לפני שנים רבות על ידי הרשויות העולמיות והחברות הסודיות שלהן. כך, במציאות, ההיסטוריה האנושית רצופת הונאה, מחדלים ואי דיוקים.

המעצמות השולטות בנו ביקשו להסתיר את אמיתות הקנוניה שלהן בכדי לשלוט במין האנושי ולחסלו. ואכן, הם הולידו אינספור פלישות, פיגועים, סכסוכים מזוינים והתקפות דגל כוזב כדי לשלוט ולשעבד אותנו. באמצעות הפסיכולוגיה האפלה שלהם, האינדוקטרינציה והמניפולציה שלהם, הם תמיד השתדלו לגרום לאנשים להרגיש חוסר ביטחון, פחד ודיכאון, וזה נמשך עד עצם היום הזה.

במסגרת זו הם תכננו את התוכניות ורציחות דגל השווא שהולידו את מלחמות העולם הראשונה והשניה, התקפות מגדל התאומים ופשעים רבים אחרים נגד האנושות במטרה להוציא לפועל את הסדר העולמי החדש …

ומה אפשר לומר על הספר הכחול, אחד הסודות השמורים ביותר בארה"ב הכוללים תצפיות של עב"מים והתעמולה הרשמית שלהם להכפיש את הנושא או על הגברים השחורים המסתוריים השואפים לנטרל ולהפחיד עדי ראייה, ומשתיקים את כל העניינים הקשורים לעב"מים? דברים אלה מתרחשים למרות המספר העצום של אזרחים כנים, מנהיגים פוליטיים ודתיים ומדענים שאליהם פנו אלימים מחוץ לאדמות, שלא לדבר על העדויות והעדויות שנרשמו לאורך ההיסטורים ... מדוע הכל הוסתר או הועלם? מה עומד מאחורי הנושא הזה?

יתר על כן, כל מה שאומרים לנו על יצורים מחוץ לארץ הוא שהם חייזרים קטנים ורובוטים שחוטפים אנשים בניגוד לרצונם. מדוע מעולם לא נוצרים רמיזות לישויות האור הפליאדיות ולאלה מעולמות אחרים שהתפתחו בעלי תכונות זהות לבני האדם? מדוע הם אף פעם לא מוזכרים, בהתחשב בכך שהם שואפים לעזור לאנושות, במיוחד בעידן זה בו הכוחות שיצרו את המגיפה החדשה שמשפיעים עלינו כרגע, משתלטים על כדור הארץ?