menu


יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

116: קריסה כלכלית, סייבר-מגיפה, ננוגרפין, רצח נשיאי ארה"ב

 המשבר המגיפה המתוכנן במטרה להשמיד את האנושות, גרם לקריסה כלכלית עולמית, שעוררה רעב והתעוררות באלימות, כפי שאנו כבר רואים, על ידי יצירת תרחיש דומה לזה של השפל הגדול. במקביל, הם מכינים מגיפת סייבר שעלולה לגרום להפסקה דיגיטלית עולמית, עם כיבוי האינטרנט, שמטרתה לפרוס את האיפוס הגדול, אשר בתורו עשוי להחזיר אותנו לימי הביניים.

יתר על כן, ממשלות ממשיכות לעסוק בעריצות רפואית, כשהן מציגות התנגדות לטיפולים מוכחים ויעילים רבים, כדי לאלץ את הציבור לקבל את החיסונים שלה, הידועים כמכילים חלקיקי גרפן רעילים המשפיעים לרעה על בריאותנו. החיסונים הוכחו גם כיעילים מכיוון שהם אינם מספקים הגנה מפני קורונה. במקביל, הממשלות ממשיכות לבנות מדינת משטרה ולצוות על סגירות ונעילות. יחד עם שופטים, השותפים בהסתרה, הם שוב ושוב יוצאים נגד האוכלוסייה חסרת ההגנה.

האם המשבר הפיננסי והחובות המתקרבים במהירות קשורים איכשהו למחזיקי הכוח העולמי החדשים, לאדוני הכסף ולאנשים העשירים בעולם - השולטים ביותר מ -75% מהעושר בעולם והיו אחראים ליצירת הבנקים הפרטיים שהולידו את הבנק הפדרלי בארצות הברית? משפחות רוטשילד, מורגן, רוקפלר, קרנגי ובוש, בין היתר, מושכות בחוטים של הכלכלה העולמית והשליטה העולמית. ומדוע כל כך הרבה נשיאים אמריקאים שקראו תיגר על האליטה והתגוננו על כוחם נרצחו בצורה חמורה מבלי שהציבור הבין מעולם מי באמת ביצע את הרצחות?

הנשיא קנדי הוא בולט מביניהם, אבל בין הנשיאים הללו נכללים גם אברהם לינקולן, ג'יימס גארפילד, וויליאם מקיני, ווארן גמליאל הארדינג, פראנקלין רוזוולד ורבים אחרים. מי אחראי לרציחות השקטות הללו?