menu


יום שבת, 20 במרץ 2021

עב"מים בעבר וכיום, קרב האור והחושך, ניורנברג, מגיפה, תיעודי

כשאנחנו מתמודדים עם משבר הבריאות הנוכחי, אנו רואים עלייה בתצפיות של עב"מים העולה בקנה אחד עם הנעילה עולמית. המציאות היא שאנשים נמצאים במצב שינה ובאופן מוחלט אינם מבינים שאנו מנוטרים ללא הרף מהשמיים, מכיוון שגורלה של האנושות תלוי לחלוטין באיך אנו מגיבים למצב הרציני שאנו חווים. אולי זו הסיבה שיצורי האור מודיעים על נוכחותם ליד תחנת החלל הבינלאומית, כפי שנראה לאחרונה.

עדויות רבות של סופרים כמו קרל סאגאן או אריך פון דניקן מתארות תצפיות של עב"מים בעת העתיקה, וזה נכון גם לתיעודים שנמצאו בטקסטים מצריים קדומים כמו פפירוס טולי ואלה של הודו העתיקה כמו בהגוואדגיטה ודרונה פרווה. תיעודים נוספים נמצאים גם בסיפורים מהתרבויות הנורדיות המספרים מלחמות בהן היו מעורבים יצורים שמימיים וספינותיהם המעופפות. ישנם גם אינספור תיעודים הכוללים תופעות קוסמיות מוזרות מתקופתו של אלכסנדר הגדול, ואחרים מרומא העתיקה מימי הביניים.

איורים וכתבי יד שורדים מעידים על תצפיות של עב"ם העולות בקנה אחד עם מלחמות או קשורות למגפות ולאפידמיות הרבות שהרסו את האנושות לאורך מאות שנים באירופה ובעולם. כזה הוא המקרה של תצפיות מפורסמות הקשורות בין השאר לקרל הגדול או לקרב השמימי של נירנברג בשנת 1561. היסטוריונים בסין העתיקה וביפן מתייחסים גם למכונות מעופפות שנראו על ידי אנשים רבים, שאותן קשרו עם אסונות ענק.

האם העלייה במקרים של מקרי הדבקות ומוות בגלל המגיפה המונעת על ידי נגיף הפוקדת אותנו עולה בקנה אחד עם עלייה בתצפיות עב"מים ברחבי העולם? האם זה מעיד על הצורך הדחוף שלנו להתעורר ולהתמודד עם כוחות החושך שרוצים לא יותר מאשר להשמיד אותנו בכל מחיר, כפי שאנו רואים עם תוכניות רצח עם של האליטה כגון HAARP, עם הנדסה גיאוגרפית, Blue Beam וסודות רבים בתוכניות החלל?

במציאות, אף שרבים מסרבים להאמין בכך, אנו חווים את מלחמת העולם השלישית ברמה הפסיכולוגית, הרוחנית והמוסרית; היא מתנהלת בין כוחות החושך לבין הטכנולוגיה הרובוטית שלהם המוצבים כנגד זכותנו להרגיש, ולחשוב- כאנשים בעלי יכולת החלטה וערכים, בהתאם לאופן שבו האלוהות יצרה אותנו. על מנת להימנע משעבוד, אין לנו שום אלטרנטיבה אחרת מאשר לנקוט עמדה ולהראות אחריות גדולה יותר כלפי מסע הצלב האחרון הזה, כי ההחלטה להשיג חופש אמיתי היא בידינו, במיוחד עכשיו, כשיש לנו הרבה זמן פנוי להסתכל למעלה לשמיים ולשים לב יותר תוך התבוננות בכוכבים.