menu


יום שבת, 6 במרץ 2021

עסקים נסגרים, עוני-רעב, מחאות- עריצות רפואית, חיסוני

 יש צורך ממשי לציין שהאליטה החשוכה והרודנות הרפואית ממשיכים במאמציהם ואפילו מעצימים אותם. זה לא מפתיע, בהתחשב בכך שכולם פועלים לקראת אותה המטרה, כחלק מהקונספירציה שכוחות אפלים ומקיאווליים מתכננים כבר זמן רב. הכוונה היא שמנהיגי העולם יעצבו מחדש את היחסים הגלובליים ויבנו את הכלכלות הלאומיות, תוך פיתוח מודלים עסקיים חדשים וניהול לכאורה של רכוש משותף, כך שהכללים הדיסטופיים שתכננו יחליפו בסופו של דבר את החברות החופשיות.

משמעות הדבר היא שליטה בכל ההיבטים בחיינו, כולל מה שאנו אוכלים ואיפה אנו יכולים לעבוד. המטרה היא ליצור עלייה בעוני ומחסוא מחייה, הנגרם על ידי אובדן המוני של מקומות עבודה, קריסת עסקים קטנים ובינוניים ופשיטת רגל כלכלית עולמית, בעוד שבעלי הכוח העולמי ממשיכים להתעשר … ובגלל זה עלינו לפתוח את עינינו לאמת.

אולם זה לא הכל. הם גם שואפים למעקב המוני ולדרכון בריאות דיגיטלי, צעדים שמטרתם להפוך את החיסון לחובה. כל זאת באמצעות חיסון mRNA ניסיוני הגורם למספר רב של מקרי מוות ומעורר תופעות לוואי שליליות לטווח הארוך, למרות תביעות שהוגשו על ידי רופאים ואנשי מקצוע ברחבי העולם. הם גם מנסים לחסל את חופש הביטוי ולאסור באופן מוחלט על חילוקי דעות שאינם תומכים בצעדים הרשמיים של עריצות רפואית זו. ואכן, מטרתם היחידה היא להשמיד את הגזע הזה ולגרום למותו המוחלט.

מסיבה זו עלינו לעזוב את אזור הנוחות שלנו ולנטוש את האדישות והפסיביות שלנו, כאשר אנו מתכנסים בגלוי ומראים את חוסר שביעות רצוננו מהצעדים האבסורדיים הללו, לפני שנגיע לנמצב שממנו אי אפשר לחזור - מכיוון שהרודנות הרפואית של ממשלות בובות אלה פועלת ללא הפסקה לפי תוכניותיה לרצח עם עולמי. התגייסות כללית דחופה נחוצה בכדי לומר 'לא' ולהילחם בכוחות האפלים של אנטי-אור שיוצרים אנושות ללא הגנה.

וידאו מאת הפליאידים של אלסיון