menu


יום שישי, 28 ביולי 2023

158: היפר-בוריאה כדור הארץ החלול, קטבים, ענקים, ת'ול, איסלנד, קווקז, מלכיצדק

 מסורות עתיקות מספרות כי אי נפלא קיים מעבר לרוח הצפונית, מעבר למקום שבו מוצא האל בוראה. האי הזה מוקף בהרים גבוהים מאוד של קרח. המסורות מספרות שתושבי היפרבוראה היו יצורים ענקיים, בעלי גוון שנהב שקוף כמעט. הם התעלו על האנושות שלנו ביופיים ובגאונותם, וניחנו גם במתנת החוש השישי.

למען האמת, הם היו ציוויליזציה מתקדמת ביותר, ובמשך זמן רב הם השאירו עקבות רחוקים, באיסלנד, בגרינלנד ובסקנדינביה, והם אפילו התפשטו לאיים הבריטיים, רוסיה, סיביר ומה שכיום, צפון אסיה. מקורותיהם נובעים מהגזע הראשון שאיכלס את כוכב הלכת הזה, הגזע הקוטבי, ולמרות שחלק מהחוקרים מציעים שמקורם מגיע מהחלל החיצון, הם קשורים גם לפנים הפלנטה בשל העדינות של תושביו.

באזורי הקוטב, לפני כעשרות אלפי שנים, היה אקלים חצי טרופי, ומצב זה נובע משינוי שחל, עם הסטת ציר כדור הארץ.

ההיסטוריה של האנושות התחילה הרבה יותר מוקדם ממה שכתוב בספרי ההיסטוריה המרכזיים. למעשה, היפרבוריאה, למוריה, אטלנטיס ויבשות עתיקות אחרות קיימות במשך עשרות מיליוני שנים. טקסטים עתיקים, מיתוסים, אגדות, עדויות ארכיאולוגיות ונבואות מסתוריות מתעדים את הזיכרון הקולקטיבי של האנושות במהלך אלפי שנים. זו הסיבה שהאנושות תמיד חיפשה את ארצות גן העדן הללו, האי ת'ולה, אסגארד, כדור הארץ המרכזי העליון, גן העדן הארקטי או אי הזכוכית.