menu


יום שלישי, 23 בנובמבר 2021

123: ילדות להט"ב- טרנסג'נדר, מניפולציה בחינוך, חיסון חובה, פדופיליה

 אל תעקבו בעיוורון לאחר ההסגרים של ילדים והענשתם באמצעות אינספור פחדים מופרכים שבסופו של דבר יוצרים פוביות חברתיות שקשה לטפל בהן. אל תאלצו אותם אותם ללבוש מסכות, כאשר הם משחקים במגלשות, בנדנדות, או כדורגל. האג'נדה המתרחשת הופכת למעוותת יותר בהדרגה, כאשר ילדים מוטבעים לאג'נדה של הלהט"בים. ואכן, הם עוברים שטיפת מוח לגבי זהות מגדרית, שהמעצמות רוצות להעביר אותה כמשהו כרגיל.

גרוע מכך, הנושא הזה מוסווה לחינוך וכעת מוצג במפורש בסרטי דיסני ובצורות בידור אחרות, או נכלל כחלק מתכנית הלימודים החינוכית, בתירוץ של קידום שוויון. במציאות, עסקינן במבצע הנדסה חברתית המופנה כלפי צעירים ופגיעים. הדבר הגרוע ביותר באג'נדה השטנית הזו הוא שזהו מסך עשן לפדופיליה והתעללות בילדים. כל אותו זמן, האג'נדה הדיסטופית של האליטה השלטת מתקדמת, עם צעדיה האבסורדיים במסווה של חוקיות.

יתרה מכך, מה ניתן לומר על החיסון שמטרתו רצח העם, שבו הם מתכוונים להשתמש כדי לגרום מחלות ומוות בקרב ילדים, שכן העריצות הבריאותית שואפת לכפות את החיסון על ילדים צעירים וקטנים יותר, למרות הידיעה שאין בכך תועלת. אותם ושהילדים אפילו לא נדבקים או סובלים מהמחלה הזו? בנימה קשורה, מה ניתן לומר על מחנות ההסגר המוקמים ברחבי מדינות, כדי לעצור ולבודד ילדים החשודים כחולים בנגיף הקורונה? מה המטרה שלהם? כמה ילדים ובני נוער נוספים צריכים למות לפני שבתי המשפט יחליטו להפסיק את מתן החיסון נגד קוביד-19 לקטינים?