menu


יום שני, 11 בנובמבר 2013

חלק שלישי- האג'נדה לריסוק כלכלי עולמי והסגירה של ממשלת ארצות הברית

חשוב להבין שהאיחוד הארופאי, ארצות הברית ושאר הכוחות העולמיים כגון יפן, רוסיה וסין נמצאים בחוב רציני- עוברים משברים ומיתון כלכלי כבד.

למרות שהם טוענים שאנו בדרך החוצה מהמשבר, מדובר באחיזת עיניים קולוסאלית משום שהכל צועד בכיוון של נפילה ענקית בעלת מיימדים בלתי מוגבלים.

למה הם מסתירים כל זאת מן הציבור? האם בשל העובדה שהם חוששים מפאניקה פיננסית, כאוס עולמי ונפילות שערים -- כמו כן הם מכסים על המחסור בהון והכסף שנמשך מבנקים, האם הכל נעשה על מנת להשקיט אי אלו רוחות של התקוממות וחוסר שביעות מהמצב הפוליטי?

על פי כלכלנים מכובדים, הם רק מחכים לחוב שיגיע אל הקצה ואז יוכלו לכפות קריסה מיידית וחילוץ בעזרת ערבויות כמו שהם עשו בקפריסין- בצורה זו הם בוחנים את התגובות של האוכלוסיה ועכשיו הם מתכוונים להשתמש בטקטיקה דומה נגד האיחוד האמריקאני

מומחים טוענים שבפעם הראשונה בהיסטוריה האמריקאנית , החוב ציבורי עומד על שבעה עשר טריליוני דולרים. האם לא כדאי שנפקח את העיניים ונבין שהם מנצלים אותנו ולוקחים כל מה שהם רק יכולים מבלי שנתנגד?

בקשר לקריסה הכלכלית של הממשלה האמריקאנית והסגירה הבלתי צפויה שלה, האם יכול להיות שאחרי שבעיית הקפאת התשלומים נפטרה באופן זמני- התוצאה תהיה חיובית ותשרוד את מבחן הזמן? או שיכול להיות שיהיה זה הניצוץ שיצית שרפה שלא ניתן לעצור ושתגרום לקריסתו של הכוכב כולו? הסרטון נוצר על ידיי אלסיון