menu


יום שלישי, 16 באפריל 2013

הפליאדים של אלסיון - סוף שלטון האלומנטי, משבר בוותיקן והתעניינות זה בחוצנים.


המשך הבדיקה של נושאים רגישים ועמוקים בעלי חשיבות גלובלית עצומה, בנוסף למספר הפולחני 11 שמנוצל בערמומיות על ידיי מניפולטורים משני צידיי המתרס, השפעת האלומנטי-הלטאתי החוצני וההתקפות הסמויות על בנייני התאומים של ניו יורק, הונאות כלכליות עצומות יוצאות לאור- כמו כן הקשר שלהן עם מוסדות פרטיים וממשלתיים.

מאז סוף 2012 תוכניותיהם המרושעות החלו נחשפות באופן בלתי הפיך. ישנה אנרגיה עליונה וקוסמית או כוח שמאפשרים לבני בריתנו לחשוף בצורה מהירה וחד משמעית כל מה שהוסתר במשך שנים רבות.

ובמקרה זה אנו מתכוונים לאי סדרים פיננסים מסויימים שמונהגים על ידיי בנקים מכובדים כגון: אייץ'.אס.בי.סי, בארקליז, סאטאנדר, ג'יי.פי.מורגן, בנק הוותיקן, באנקו אימברוסיאנו, דה רויאל בנק אוף סקוטלנד, גולדמן סאץ' ורבים אחרים. האם יכול להיות שמזימותיהם ועוולות פיננסיות עולים אל פני השטח?

האם רשת ענקית זו קשורה איכשהו עם הסקנדלים האחרונים בוותיקן, מה שהוביל לפיטורו של מי שהיה ידוע כ:בנקאי של אלהים -- אטורה גוטי טאדצ'יני וכמו כן שאר בכירים בתפקידים?
האם יכול להיות גם כן שזה היה הטריגר שהוביל את האפיפיור בנאדיקט ה:16 לפנות את כסו ב:11 לפברואר, משהו שלא קרה מעולם בהיסטוריה של הכנסיה הקתולית? מספר מאות אחרונית הקדוש מלאכי חזה שיהיו 112 אפיפיורים לפני סוף הציווליזציה והכנסיה הקתולית.

מי הוא האפיפיור האחרון? האם הוא האחד עם הפנים הנראות- זה שאנו מכירים או שהוא הצל שמתחבא בצורה נפלאה? מה משמעות היות חורחה מריו ברגוליו (פראנסיס הראשון) האפיפיור הישועי הראשון בהיסטוריה, ושברגע הצגתו של האפיפיור החדש מספר עב"מים נצפו מעל כיכר סיינט פיטר בוותיקן?

למה הקתולים נעשו מעורבים בעניינים שקשורים בקיום חיים על כוכבים אחרים? למה התיאולוג קוראדו באלדוצ'י, אחד ממגרשי השדים ודימונולוג בכיר של הוותיקן וכמו כן ישועי, דיבר באמפתיה על קיומם של עב"מים וחוצנים?

למה שני שביטי הבשורה התנגשו עם התאריכים בהם התפטר אפיפיור אחד והוכתר האחר ? האם הם בגדר אותות רעים או אותות של התחדשות בכל מקום, מבשרים על העידן החדש של האור הפוטוני?